Välkommen

Vad kul att just du hittade hit till mitt lilla krypin:)

3 september 2012

Virkade prinsesstårtor

Jag trodde inte att det skulle drabba mig... Jag skulle ju bara prova att göra en.
 
Men sen gick det ju inte att sluta! 
 
Har ju förstått att det här med o virka bakverk är väldigt populärt men det har aldrig tilltalat mig. Men så idag hittade jag ett bortglömt garnnystan i korgen som bara ropade till mig att det ville förvandlas till en liten prinsesstårta.
Så jag gjorde en, och sen gjorde jag en till och en till.. och jag älskar dom!
 
Blev ett par till bakelser under kvällen men de har varit för mörkt att fota så det får bli morgondagens projekt.


2 kommentarer:

  1. Vad fina de blev dina bakverk.
    Vet hur det är när man inte kan sluta virka :)

    SvaraRadera
  2. Haha nä, man sitter uppe halva natten o ska bara göra en till en till en till:)

    SvaraRadera