Välkommen

Vad kul att just du hittade hit till mitt lilla krypin:)

18 september 2012

Virkad Drake

När det är sånt här väder så är det mysigare att sitta inne och pyssla än att röja på gården.
Så idag blev draken klar.
 
Lyckades av någon konstig anledning inte ladda upp fler bilder så det får bli den här något suddiga där han sitter på staketet till hönsgården och vaktar fåglarna.

Han är virkad i ett garn från Rusta som jag inte kommer ihåg vad det heter och mönstret är samma som jag använt tidigare, från Janna.



2 kommentarer:

  1. Den är jättefin! Jag har också virkat från det mönstret, skulle ha gjort fler om inte min tumme vägrar virkning just nu.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Usch, det är inge roligt när fingrar och händer håller en borta från virkningen.
      Men mönstret är roligt, har oxå gjort flera!

      Radera