Välkommen

Vad kul att just du hittade hit till mitt lilla krypin:)

28 september 2012

Pysselhörnan växer

Jag är så nöjd med veckans små inköp! Det blev lite olika burkar att förvara pärlor och annat smått och gott i. Nu blev det mycket enklare att överblicka och hitta rätt bland allt pyssel.
Jag gjorde oxå en till varvräknare, den här gången med blå hjärtan och en stor vit pärla. Istället för en hake använde jag ett örhänge.
 
När jag var nere i Kalmar i början av veckan hittade jag en butik som tydligen öppnade precis när jag flyttade därifrån för ett år sedan. TGR heter den och när jag såg den i ögonvrån så läste min hjärna TYGER och alltså var jag tvungen att gå in. Dom hade inga tyger.. men det var nog det enda dom inte hade. Det fanns precis allting!
Så jag köpte mig en liten knitting doll:) Jag hade en när jag var liten som jag tyckte mycket om, men den försvann för länge sen. 
 
Så här ser hon ut:) Ska bli kyl att testa och se om det fortfarande är lika roligt som jag tyckte när jag var liten.
Framför henne ser man bättre den nya varvräknaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar