Välkommen

Vad kul att just du hittade hit till mitt lilla krypin:)

23 maj 2012

Ugglemössa

Jag hann färdigt med den lilla ugglemössan oxå. Nu är alla små påbörjade projekt klara och jag känner mig redo att åka till jobbet.
Jag såg den här lilla mössan på nätet och kände mig bara tvungen att göra den, men tyvärr så blev min inte lika fin som på bilden så jag slängde den och började om. Jag ville ha en lite rundare/toppigare mössa så jag gjorde den lite på känn men detaljerna är gjorda enligt mönstret.
Mönster: http://kungenomajkis.blogspot.se/2011/10/virkad-ugglemossa.html
 



2 kommentarer:

  1. Kolla vad fin den blev :-)!! Tack för att du hojtade till så att jag fick se, alltid lika roligt att se när mönstren används :-)!!

    Allt gott :-)!!// Erica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Såklart säger jag till om jag lånar någons mönster:) Men jag undrar fortfarande hur din kunde bli så mycket toppigare än min... Jättefint mönster iaf!

      Radera