Välkommen

Vad kul att just du hittade hit till mitt lilla krypin:)

6 maj 2012

Populära ballerinaskor

Dom här ballerinaskorna blev populära, flera vänner har hört av sig och vill ha ett par. Så nu har jag gjort ett par lila till Maria, hon ville ha dom som present till sin brorsdotter. Sen blev det även ett par pyttesmå gula ballerinor till mitt ofödda kusinbarnbarn. Bara några veckor kvar nu innan den lilla tittar ut:)


Jag gjorde även en i en liten större storlek med dubbelt garn och nål fem, men eftersom nålen är halv så blev det så jobbigt att virka så det bara blev en. Får ta lite i taget på den andra. Sen blir det bara ett par till, måste ju faktiskt göra ett par som lilla E kan ha själv och inte ge som båt till Nalle Puh.

Men ikväll ska jag fortsätta på min Dinosaur. Jag gjorde klart kroppen igår och nu ser den faktiskt ut som den dinosaur den faktiskt är:)


3 kommentarer:

  1. Vilka fina skor. Har du något mönster du kan dela med dig av, eller virkar du på frihand?
    Skulle vara fina som inneskor. Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, jag vet inte om du har sett att jag svarat tidigare eftersom svaret inte hamnade som ett svar utan som en ny kommentar.. Men nu har jag iaf hittat tillbaka till sidan där mönstret finns. Kanske har du redan hittat det själv oxå men här är det iaf: http://crochetamigurumi.blogg.se/2011/november/monster-pa-virkade-babyskor.html
      Trevlig virkning!

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera