Välkommen

Vad kul att just du hittade hit till mitt lilla krypin:)

4 maj 2012

Ballerinaskor för små fötter

Igår satt jag i solen utanför Sofie och väntade på att hon skulle sluta jobbet. Under tiden virkade jag ihop dom här små ballerinaskorna. Ville ge dom till lilla E men jag visste inte riktigt hur stora fötter hon har så storleken blev en chansning.
Jag är väldigt nöjd med dom, supersöta! och det lilla rosa snöret runt var verkligen detaljen som gjorde hela skon.

Tyvärr så hade lilla E:s fötte hunnit växa ur den här storleken så hon tyckte det var bättre om Nalle Puh fick sig en skobåt:)

Sofie fick iaf behålla skorna för hon känner fler småfotingar än vad jag gör så dom kommer nog till användning snart.
Mönstret hittade jag på nätet och skrev ut, men nu kan jag absolut inte komma ihåg vilken sida jag hittade det på. Och det ger mig ingen ledtråd att titta på utskriften heller. Men jag ska luska vidare och så lägger jag ut en länk när jag hittar det.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar