Välkommen

Vad kul att just du hittade hit till mitt lilla krypin:)

19 maj 2012

Påmönstringsdax

Resväskan är packad och jag är redo att mönstra på!
Imorn tar jag på mig mina sjöben och mönstrar på efter en lång och välbehövd paus från sjölivet.
Misstänker att jag inte kommer hinna med riktigt lika mycket virkning nu framöver, men jag har iaf sett till att det finns material om och när det finns tid över. Halva resväskan fylldes med kläder och sånt och andra halvan fyllde jag med garn:)

Alla små påbörjade projekt som ligger och dräller här hemma får dock stanna kvar där dom är, får försöka hinna med dom när jag kommer hem igen.

Vi får se om jag lyckas komma åt någon dator så kanske det kommer något inlägg här på bloggen, men om inte så ses vi om ett par veckor.

Ha det bra så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar