Välkommen

Vad kul att just du hittade hit till mitt lilla krypin:)

9 maj 2012

Baby Converse

Efter att ha arbetat hårt i flera dagar med att få ordning på huset och gården inför det stora kalaset på söndag så har jag idag tagit ledigt och suttit inne i soffan och virkat. Tyckte jag förtjänade det, o så lockade inte regnet utanför heller:)
Det blev ett par små Baby Converse, från samma sida där jag hittade mönstret till ballerinaskorna. Jag hittade tillbaka dit! där finns många fina mönster och bra inspiration.
Mönster: http://crochetamigurumi.blogg.se/2011/november/monster-pa-virkade-babyskor.html
Ska nog försöka mig på o göra ett par till för o öva lite. Dom här blev lite knaggliga men det brukar ge med sig när man provat mönstret nån gång, så kanske blir det ett par röda oxå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar