Välkommen

Vad kul att just du hittade hit till mitt lilla krypin:)

21 oktober 2012

Restgarn i present

Ibland blir man bara så glad!
Idag tittade min granne förbi på en fika och med sig hade hon en påse med garn. Det är en härlig blandning av material färg och form!
Anledningen till denna present var att jag beklagade mig lite förra gången hon var här. Jag tyckte då att livet var lite orättvist eftersom jag hört om så många som fått ärva massa garn av släktingar medan jag har en massa släktingar men ingen som har garn.
Men nu känns livet lite mer rättvist igen eftersom jag har en så underbart snäll granne!
Tusen tack Elisabeth.
 
Halva påsen var fylld med ett vackerg beigeaktigt garn med små inslag av blått och guld. Ett väldigt vackert garn och väldigt mycket så det räcker ju till nästan vad som helst. Så nu får jag ta på mig tänkarmössan och klura ut vad det ska bli för fint av det.
Bilden ger inte rättvisa åt färgerna tyvärr..
 
Den andra halvan av påsen var fylld med det här:
Mycket rött, vitt och grått vilket passar bra nu när det börjar närma sig jul och det ska virkas tomtar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar