Välkommen

Vad kul att just du hittade hit till mitt lilla krypin:)

26 februari 2012

Paus...

I fredags när vi vaknade hade en vildkatt tagit sig in i huset och den var inte glad... I ett försök att få ut den gick den till attack och bet mig ordentligt i handen. Så istället för att luncha med ett par vänner som planerat fick jag spendera några timmar på akuten.
Men efter att ha blivit omplåstrad, fått stelkrampsspruta och antibiotika så fick jag spendera en underbar helg i storstan med Sofie och Lilla E som nu börjat kalla mig vid namn, eller ja nästan iaf.. Maichi låter det mer som, sött som tusan!

En hand som svällt upp till dubbel storlek gör tyvärr att virkandet blir lite lidande...
Så nu blir det en ofrivillig paus ett tag framöver, men så fort jag kan röra fingrarna igen så ska draken Aston få sina vingar.

3 kommentarer:

  1. Stackare! Nu är jag varnad - om en vildkatt tar sig in hit så vet jag att jag ska ringa polisen istället så de får bli bitna och inte jag! Man tänker inte riktigt på att katter kan bitas så rejält. Då får vi vänta ett tag på att se din drake. Jag virkar på vingstommen, är lite osäker på om jag gjort rätt...men jag tror det. Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Tycker också synd om dig. Har virkat min drake så lång som mönstret har kommit. Hoppas du kryar på dig snabbt så du kan virka igen och även göra annat. Man är ju väldigt handikappad utan högerhanden (särskilt om man är högerhänt).
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  3. Tack snälla ni:)
    Ja, det gäller o passa sig för ilskna katter.. Men handen blir bättre o bättre för varje dag så om några dagar är jag nog igång igen!

    SvaraRadera