Välkommen

Vad kul att just du hittade hit till mitt lilla krypin:)

1 februari 2012

MaikenHjärtKissen

För ett par dagar sen var hamnade jag av en slump på Hjärtekattens facebooksida. Där hade en kvinna skrivit ett inlägg och undrade hur hon kunde få tag i en Hjärtekatt till en hjärtsjuk person i sin släkt. Hon fick där till svar att Hjärtekatterna bara virkas till sjuka barn som ligger på sjukhus och att om hon ville ha en själv så fick hon väl virka en själv.
Men hon kan ju inte virka... Så då tänkte jag att för min del spelar det ingen roll om det är ett barn eller en vuxen som är sjuk, vill personen ha en liten katt så ska han/hon få det!
Så jag mailade henne och frågade om hon ville att jag skulle hjälpa henne att virka ett par katter.

Det ville hon:) och här är den första!

Eftersom jag inte vet hur kinkiga dom är med sitt Hjärtekattsmönster så har jag improviserat fram en liknande kisse utan att följa deras mönster. En MaikenHjärtKisse helt enkelt:)

Nu väntar han bara på att systern hans ska bli färdig så att dom kan flytta till sitt nya hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar