Välkommen

Vad kul att just du hittade hit till mitt lilla krypin:)

23 februari 2012

En drake växer fram

Det blev lite virkning idag oxå och draken har tagit form. Jag är nu klar med den delen som jag fått mönster på så nu är det bara att vänta o se hur det går för Janna att utforma mönster till resten. Ser fram mot att göra vingarna, det är lixom då det blir en riktig drake.

Trots att jag inte hade så tjockt garn som Janna använt till sina så blir den rätt stor, jag har inte mätt den än men den är nog runt 40cm skulle jag tro.

Lilla Tiffany gillar draken skarpt!

2 kommentarer:

  1. Visst blir dom söta!?! Ganska lik min, fast min fick lite roliga ögon...aningens stora eftersom jag inte har tålamod att vänta på att få hem ögon i rätt storlek. Ska sätta in bild snart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, dom blir supersöta! Virkade ett par innan jul oxå o dom e verkligen kul att göra:) Ser fram mot att få se bild på din, dom roliga ögonen har förmodligen bara gett den en otrolig personlighet:)

      Radera