Välkommen

Vad kul att just du hittade hit till mitt lilla krypin:)

13 februari 2013

Present från syslöjden

Förra helgen fick jag en present av Stora A. Hon har haft syslöjd och lyckats knåpa ihop den här underbara väskan åt mig!
Jag verkligen älskar den!
 
Förra helgen skulle vi åka skidor i Kvisthamrabacken men jag hade lite att fixa i stan innan så jag kom något efter resten av familjen. Men väl i skidbacken så säger Stora A att hon har lagt en present till mig i framsätet på bilen. Jag blev såklart supernyfiken men fick inte titta förrän vi var färdiga med skidåkningen.
När jag sen efter flera timmar ensam och fullastad med skidor, hjälmar, stavar och annat strosar bort till bilen så hittar jag nånting rosa liggandes på mitt säte. Då har jag såklart redan glömt bort att det skulle ligga en present till mig där så jag vecklar upp det rosa och ser en supersöt handväska.
Lite avundsjukt tänker jag att jaha nu har nån av tjejerna köpt en ny snygg väska igen och så slänger jag bak den till dom i baksätet.
Gissa om jag blev glad när Mellan A tittar förvånat på mig och utbrister: Men, den där är ju din. Du fick den i present av Stora A! 
Tusen Tack!


2 kommentarer: