Välkommen

Vad kul att just du hittade hit till mitt lilla krypin:)

10 februari 2013

Nytt smycke och gamla tidningar.

Idag kom grannen Elisabeth över en sväng och med sig hade hon det här fina smycket till mig. 
Som ni säkert ser så är det inte bara ett smycke utan den fungerar även som sax.
Det var ett par damer på virkcafét som hade såna här och jag blev väldigt imponerad.
Nu har jag min egen och jag är supernöjd, ska bara hitta en fin kedja att hänga den i så ska den alltid hänga runt halsen sen.
 
Häromdagen rensade vi ut alla köksskåp. Det var verkligen behövligt och nu ser jag fram mot ett besök i porslinsaffären för att fylla på hyllorna igen, den här gången med matchande tallrikar och glas.
Det mesta åkte i återvinningen eller som fyllning i ett av hålen på tomten. Men vissa lite finare glas var dock svår att slänga så de slog jag in i tidningspapper och la i en låda. Medan jag står där och slår in glasen så dyker den här artikeln upp:

Det är ju bild från Garnboa med Astrid från virkcafét och förra ägaren Yvonne:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar