Välkommen

Vad kul att just du hittade hit till mitt lilla krypin:)

24 januari 2012

Virkade ombord

Eftersom min dator där alla bilder låg gick sönder ute på havet så kan jag inte börja riktigt från början. Men ombord på fartyget Sunnanhav ville både matroser och styrmän ha små figurer. Då hade jag inte tillgång till så många mönster men som tur var hade jag med mig ett Candy Magazine.

                                          En älg till Roman
                                                   En djävul till Andrzey
                                                   En kissekatt till Silas
                                                   En lilla My till Pawel
                                                   En mus till Dawid
                                                   En hund till Stasia
                                                   En älg till Bert-Ola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar