Välkommen

Vad kul att just du hittade hit till mitt lilla krypin:)

12 april 2012

Två små möss o en katt i sylådan

Det började med att stora A ville ha ett par likadana tossor som jag gjort till mig själv, sen fortsatte det med att alla tre A ville ha varsit par tossor och dessutom varsin liten figur. Så som ni sett i tidigare inlägg blev det en igelkotte till Lilla A och en tropisk fågel till Stora A. Igår blev även det här musparet till Mellan A klart!
Paret Mus sitter och gungar på gården

Mönster: http://crochetamigurumi.blogg.se 
Den här gången använde jag oxå Svarta Fårets Babygarn men med nål 3,5 vilket gjorde garnet mycket roligare och mindre trådigt att använda.

När musparet var klart och jag skulle sätta igång med mattan som jag virkar av gamla lakan så hittade jag en liten katt i virklådan:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar