Välkommen

Vad kul att just du hittade hit till mitt lilla krypin:)

28 april 2012

Traktor

Här kommer äntligen  lite bilder på traktorn som jag lovade sist.
grundmönstret från http://virkverket.blogspot.se/2011/11/virka-en-traktor.html
Jag utgick ifrån ett grundmönster som jag hittade på nätet men eftersom den är till min pappa så ville jag att den skulle likna hans alldeles egna kära gamla traktor.

 Lite sne o vind, precis som orginalet



Traktorn är virkad i mitt nya favoritgarn, helen, från Rusta. Finns i många roliga färger och passar bra till nål i stl 4.


2 kommentarer:

  1. Så fin traktor!! Planerar också göra en, min son har nämligen önskat sig det:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gör du rätt i:) Den var rolig o göra och så enkelt att sätta dit sina egna detaljer så den blir precis som man vill ha den! Lycka till o hoppas sonen blir nöjd.

      // Maiken

      Radera