Välkommen

Vad kul att just du hittade hit till mitt lilla krypin:)

9 april 2012

Ännu flera Tossor

Nu har internet äntligen kommit tillbaka efter nästan två veckors frånvaro!
Under tiden har jag gjort lite mormorsruteTossor... igen... Dom blev så himla populära.
Det blev ett par åt Sofie.

Och så blev det ett par åt Mellan A och ett par åt Stora A
Jag har lyckats göra i storlekarna 36, 36,5 och 37 och det var inga problem, bara att ändra storleken på nålen. Men nu kommer utmaningen när jag ska göra ett par till Lilla A i storlek 30 och sen även till ett par andra vänner som vill ha storlekarna 39 och 40. Då måste jag ju börja experimentera med olika antal varv på rutorna och förmodligen även olika storlekar på nålen. Ska bli spännande!

Känns nästan lite fjuttigt att bara ha hunnit tre par tossor under två veckors tid, men jag har ju faktiskt påbörjat mitt hemliga projekt som kommer på bild i augusti då det förväntas vara klart. Jag har även påbörjat en liten figur som förhoppningsvis blir klar ikväll eller imorn.
Och så har jag ju firat påsk oxå:)
Glad påsk på er lite i efterskott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar