Välkommen

Vad kul att just du hittade hit till mitt lilla krypin:)

28 april 2012

Liten bil

Dom senaste dagarna har varit fyllda till bredden. Vi har bland annat lagt parkettgolv på hela nedervåningen och målat om alla skåp i köket. Förutom det har vi burit burit och burit... Eftersom vi letade kojbyggarplankor som barnen kan bygga ut kojan med så fixade världens bästa pappa ett gigantiskt lass med blandade bräder. Tre vändor till brädgårn med släpet blev det för att lyckas få hem alltihop.
Men jag har ändå hunnit göra en liten blå bil.

Mönstret är lånat från samma sida som traktorn men jag satte dit en framruta på min bil. Det finns mönster på en annan modell, ska se om jag hinner göra en sån imorn. 
grundmönster från: http://virkverket.blogspot.se/2010/03/monster-till-minibilar_30.html


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar