Välkommen

Vad kul att just du hittade hit till mitt lilla krypin:)

12 juni 2013

Rolig post

Idag var det väldigt kul att gå ner till brevlådan och hämta posten!
Oftast är det ju bara räkningar o reklam som kommer men idag låg där två paket med mitt namn på:)
 
Det ena var från Yll o Tyll som jag beställde en bok av i förrgår. Verkligen snabb leverans vilket gjorde mig glad. Ville verkligen ha den här boken efter att ha fått titta i Astrids exemplar på garncafét i måndags.
Så nu ska här stickas ribbat, räfflat och randigt!  
 
Det andra paketet var från Unga Reumatiker som vill ha hjälp med att virka maskotar åt unga personer som får sin diagnos och då kan behöva lite tröst och gos. 
Det ska bli tre stycken sköldpaddor som ska fyllas med grötris så kan de värmas i micron o sprida värme åt sina ägare.
 
Det är väldigt många projekt som trängs i mitt huvud just nu... Kan vara lite jobbigt och stressande så jag försöker att ta ett i taget men jag har iaf lyckats förbereda dom flesta nu.
Av dom här härliga färgerna ska det bli en liten randig barntröja. 



4 kommentarer: