Välkommen

Vad kul att just du hittade hit till mitt lilla krypin:)

1 juni 2013

Garnboas virkade trädgård

Efter lite önskemål så kommer här äntligen lite bilder från den virkade trädgården. Nu ser det verkligen hemtrevligt ut men det strömmar hela tiden in nya fina små alster och det är fantastiskt roligt att se hur den växer vecka för vecka :)

 Det finns stooora djur...
 
...små djur...
 
 
 ... trädgårdsredskap...

 ... utemöbler att vila sig på...
 
... färgglada blommor...
 
... inte så färgglada men ack så välklädda fåglar... 

...vackra blommor...
 
...varma stuprör, annorlunda frukter... 

...konst för ögat...


 
...småkryp...
 
 och så ett gäng fjärilar och rosor. 
 
Sen så har ju jag faktiskt gjort färdigt ett par saker också som jag är väldigt nöjd med. Tyvärr har jag inte lyckats fota dom än så dom får vänta lite på att hamna här. Men imorn är det garncafé på väddö så då kanske jag kan ta med mig kameran och fota lite!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar