Välkommen

Vad kul att just du hittade hit till mitt lilla krypin:)

23 juni 2013

Kärlekskofta med paljetter

Nu äntligen fick jag möjlighet att fotografera kärlekskoftan med paljetter!
Visst har jag gjort försök tidigare men det är inte lätt att fotografera sig själv och bilden blir inte lika rolig om koftan hänger på galge.
 
Det är alltså koftan som jag virkat av garnet som min man gav mig i födelsedagspresent. Bara tanken på att han gått till garnaffären och valt ut det garn han tyckte var absolut finast, det gör mig alldeles varm inuti:)
Självklart fick jag först lite prestationsångest för vad gör man med ett rosa garn med paljetter på?  

Men jag är supernöjd med resultatet! 
Den här kommer användas flitigt både till fest och till vardags.
 Knappen hittade jag i garnaffärn och mönstret är från Drops men som vanligt så har jag ju inte använt samma garn och har därför fått göra om mönstret så att det passar mitt garn.





Vill tacka grannen Anna för att hon ställer upp som fotograf!

2 kommentarer:

  1. Den är verkligen super fin, förstår om den blir en favorit.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack:) Ja, jag är verkligen jättenöjd. Mycket kärlek i den!

      Radera