Välkommen

Vad kul att just du hittade hit till mitt lilla krypin:)

1 mars 2013

Utställning i garnaffärn

Som jag tidigare skrivit så har jag fått ställa ut några av mina virkade figurer i garnaffären i Norrtälje. Så i fönstret sitter dom och lockar folk att virka mer:)
Mina små påskkycklingar och äggvärmare har fått plats vid kassan i väntan på att påskbordet ska ställas i ordning i nästa vecka. 
Häromdagen fick jag mail ifrån en väldigt upprörd Marie som hade upptäckt att en av de små hängande kycklingarna var borta. Efter att ha letat överallt så var hon säker på att någon hade snott den men till sist så tittade den fram ur ett stort gosigt nystan som låg i en korg nedanför riset.
Tur det! Man vill ju inte att det ska härja kycklingtjuvar i stan. 
Marie har även satt ihop ett litet virkpaket med mönster och garn för att göra sina egna kyklingar och äggvärmare. Riktigt rolig idé! Hoppas att många blir inspirerade. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar