Välkommen

Vad kul att just du hittade hit till mitt lilla krypin:)

13 mars 2013

Klar!

Dagen har gått i färdigställandets tecken. Som ni såg igår så placerade jag ut alla påbörjade projekt på golvet och idag har jag tagit ett i högen och gjort färdigt. Det känns väldigt skönt!
 
Först blev spindelsjalen klar, den har ju varit färdigvirkad ett tag nu men saknat fransarna. Jag var lite orolig att garnet inte skulle räcka till fransar runt hela och därför blev den liggande. Men oroet var helt i onödan för det blev till och med garn över:)
 
Sen var det drakens tur att bli klar. Saknades en vinge, men inte längre! Nu väntar jag bara på att maken fixa till ett järnskelett att stoppa i vingarna innan dom sys fast. 
 
 
Nästa projekt blev mössan. Fast om jag ska vara helt ärlig så är den kanske inte helt klar eftersom jag skulle vilja sy fast nån detalj på den. Men jag har inte kommit på än så det kanske inte räknas... 
Daniel ville att jag skulle sy fast ett flygplan på den så kunde han få den. Jag är inte helt säker på att det är en bra idé...
 
Tror det är bättre om jag behåller den själv! 


2 kommentarer:

  1. Spindelsjalen är kanonsnygg och draken blev så himla söt...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack:) Ska försöka ta lite fler bilder när den är blockad så kanse de rätta färgerna kommer fram oxå. Och draken har nu fått sina vingar fastsydda!

      Radera