Välkommen

Vad kul att just du hittade hit till mitt lilla krypin:)

23 december 2012

Sjal i kärleksknutar

Bara för att det går lång tid mellan uppdateringarna här på bloggen så står ju inte virkningen still här hemma:)
Men har tröttnat lite på att sitta framför datorn tyvärr. Det är så mycket roligare att vara ute i snön eller krypa ner i soffan med virkning, en bra film och en kopp te.
 
Men jag har iallafall gjort färdigt min sjal virkad i kärleksknutar och nu hänger den på blockning så jag ska kunna ha den på mig imorn till min nya rosa julklänning. 
Mönster: jag tog hjälp av den här knappmakerskan för att lära mig tekniken.
http://knappmakerskan.blogspot.se/2012/04/karleksknutar.html
 
Får väl lägga upp en bild när jag har den på mig sen oxå.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar