Välkommen

Vad kul att just du hittade hit till mitt lilla krypin:)

9 oktober 2012

Virkad mössa på beställning

Igår var det virkcafé igen, superkul!
Mycket fika, prat och skratt men oxå en del virkat, jag hann klart med en mössa och påbörjade nästa.
Den är virkad på samma sätt som den jag gjorde till mig själv men med lite förbättringar här och där för bättre passform. 
 
Den här mössan är en del av en beställning som jag fick förra veckan. Det ska även bli en möbiushalsduk till i mörka men glada höstfärger. 
 
Ikväll har jag fått klart ytterligare en beställning på en möbiushalsduk och ett par matchande torgvantar. Med lite tur så tittar solen fram imorn så jag kan få en bra bild att visa här.

2 kommentarer:

  1. Vilken fin mössa du virkat. Trevligt att du följer min blogg. Nu följer jag din blogg också. /Christel

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så trevligt:) Hittade en hel del inspiration på din blogg!

      Radera