Välkommen

Vad kul att just du hittade hit till mitt lilla krypin:)

29 oktober 2012

Julmarknad i vintertid

Nu börjar årets julmarknad här på ön att närma sig och grannen tyckte absolut att vi skulle ha ett bord där. Så jag har börjat förberedelserna.
Eftersom det är så kort tid kvar och jag inte har planerat för att stå på marknad så har jag bestämt mig för ett fåtal alster som jag gillar och som inte tar alltför lång tid att göra så jag hinner bli klar i tid.
Det blir ballerinatossor till bebisar och tawashis.
Och kan ni gissa vad det blir mer? 

Just det, engelsk konfekt:)
Den ser lite färglös ut än så länge för det rosa garnet har tagit slut och dom blå bitarna har jag inte börjat med än.
 
Jag tycker verkligen att världen blir underbart vacker den där första fryskalla dagen då vintern kommer smygande.
Blir så glad när jag går ut på altanen och ser såna här små avtryck. 
 
Bilen blev oxå frusen och vacker.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar