Välkommen

Vad kul att just du hittade hit till mitt lilla krypin:)

29 oktober 2012

Stickad halsduk

Jag ger mig på ett nytt försök att sticka. Den här gången blir det en fluffig halsduk och än så länge ser det rätt bra ut.
Det var bara i början som jag huxflux hade ett gäng maskor för mycket som jag inte riktigt vet var dom kom ifrån, men det är nu åtgärdat.
Jag köpte garnet på förra årets syfestival då jag första gången började fundera på att lära mig sticka. Men när jag kom hem hade jag ju inga stickor i rätt storlek så det blev inget av med det.
Nu i år på syfestivalen så fick mamma syn på en sån halsduk och hon hade ju faktiskt såna stickor hemma så hon behövde bara köpa garnet och då slog jag till på ett par stickor.
Så nu stickar vi ikapp:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar