Välkommen

Vad kul att just du hittade hit till mitt lilla krypin:)

19 mars 2012

Familjen Val

I helgen har det varit fullt hus här hemma, först vi fem i familjen o så kom två av mina närmsta vänner på besök med sina barn. Det har varit underbart, men inte funnits en sekund över till handarbete.
Så, projektet att färdigställa alla små påbörjade projekt som jag startade i fredags har legat vilande under helgen.
 Men idag är jag igång igen!
Lillasyster Val har nu blivit klar. 
Och därmed är hela Familjen Val samlad.
Lakanet som dom är ute och simmar på är nu det enda pågående projektet som är kvar. Eftersom det har gått hål i ena örngottet så tyckte jag att vi kunde skaffa nya lakan o låta dom här bli en ny matta till båten. Sakta men säkert växer den fram och jag känner inte att det är någon brådska. Det är sån där virkning som passar bra varma vårdagar när man vill sitta ute o njuta av solen en stund men samtidigt ha något att pyssla med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar