Välkommen

Vad kul att just du hittade hit till mitt lilla krypin:)

24 april 2013

Virkad älg

Nu är det vår!
 Nu när det är så fint väder ute så kom jag på att jag kan ta med mig en sittdyna och krypa in i kycklingarnas bur och sitta där med virkningen. Så slipper jag skippa virkningen och jag slipper slita mig från mina små älskade kycklingar!

Började med en älg på måndagens virkcafé och idag blev hen klar.
Mönstret är från ett Candy Magasine som jag köpte för ett par år sedan och jag bara älskar det!
Det har blivit många älgar men nu var det länge sen så jag tyckte det var dags för en till. 


2 kommentarer:

  1. En älg med horn kan väll aldrig vara en hen. Kon är utan horn och tjuren har horn under en viss tid av året. Så jag får det till att din söta älg minsan är en han :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jag förstod först inte vad du menade men nu har jag läst igenom vad jag skrivit. Det var nog mina fingrar som slant lite, har ju sagt han hela tiden och såklart är det en han:)

      Radera