Välkommen

Vad kul att just du hittade hit till mitt lilla krypin:)

20 januari 2014

Virkade halsband

I år firade vi jul hos barnens Farmor. Hon är en riktig svampexpert! Hela hennes hem är fyllt av svampar, på servetter, tavlor, glas, kuddar, örhängen, ja hon har till och med tatuerat en svamp på armen. 
Så till henne virkade jag det här halsbandet, en liten svamp i ett lädersnöre.
 Farmor hade oxå bjudit in en av sina väninnor, jag har träffat henne en gång förut men jag kan inte direkt säga att jag känner henne och då är det svårt med julklappar. Men jag tycker inte om att komma tomhänt heller. Jag vet att hon har en kollonilott nära farmors lott och att dom delar intresset för att odla saker. 
Så till henne blev det en liten morot i halsbandsform.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar