Välkommen

Vad kul att just du hittade hit till mitt lilla krypin:)

20 januari 2014

Ugglor och datortrassel

Hmm.. det här med datorer har ju aldrig varit min grej, jag vill inte kunna allt jag vill bara att det ska funka. Men tyvärr har det ju sedan i april inte fungerat så bra med bloggen på min dator, det har inte gått att svara på kommentarer och det har varit allmänt struligt att skriva inlägg. Sånt får en ju att tröttna lite. Men här om dagen när jag skulle boka biobiljetter så stod det på deras hemsida att det inte går att boka biljetter med explorer, och det är ju det jag använder, så jag fick byta webläsare och tada! nu funkar även bloggen:)

Så förhoppningsvis ska det funka smidigare framöver vilket leder till fler inlägg och såklart svar på allas fina kommentarer. Jag har försökt svara på alla tidigare kommentarer oxå och jag hoppas att jag inte missat någon.

Här kommer iaf några bilder på ugglorna som jag virkade och sålde på julmarknad innan jul. Det blev en hel liten ugglefamilj.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar