Välkommen

Vad kul att just du hittade hit till mitt lilla krypin:)

2 maj 2013

Sjal av kärleksknutar

Jag blev bjuden på Valborgsmiddag hos grannarna vilket var väldigt trevligt!
Eftersom Anna (grannen) sagt att hon ville ha en ny sjal och den lilla provsjalen jag gjorde häromdagen blev så gosig så gjorde jag en stor riktig sjal i samma garn och tog med som present till middagen.
Försökte fånga hur vackert den fladdrar i vinden men den stora kameran har slut på batteri och jag hittar inte laddaren och den lilla kameran är inte så snabb.. Men den fladdrar iaf väldigt vackert i vinden:) 
Jag tror att hon blev glad för hon hade den på sig resten av kvällen.
Jag stod i butiken och valde mellan ljus och mörkbeige men nu när jag ser den på hennes så inser jag att jag valde helt rätt färg! 
Den funkar at ha både som sjal om axlarna men även som halsduk då garnet är så mjukt och lätt så det inte blir knögligt. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar