Välkommen

Vad kul att just du hittade hit till mitt lilla krypin:)

10 maj 2013

Det här med stickning...

Jag får många frågor om hur det går med min tröja som jag börjat sticka på. Det går sakta men säkert framåt och här kan ni själva se vad som är kvar.
 
Men det går långsammare och långsammare med tröjan... Jag hade inte tänkt mig att det här med stickning skulle innebära en hel massa nya påbörjade projekt som bara väntar på att bli färdiga. 
Förr eller senare kommer jag alltså att ha en tröja, ett linne, en liten bebismössa och en filt i dominorutor!


4 kommentarer:

  1. Det är farligt med stickning, flera påbörjade projekt samtidigt. Men den tendensen har du väll aldrigt märkt som van virkare du är :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag försöker slå rekord i påbörjade projekt...

      Radera
  2. jo, man kan bli ordentlig beroende af stickning också! Jag gick in på datorn ock såg ditt MMS - väldig fin ruta. Jag får nog försöka mig också någon gång.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, och det blir bara värre och värre... Har du provat att sticka en ruta nu?

      Radera