Välkommen

Vad kul att just du hittade hit till mitt lilla krypin:)

29 juni 2012

Virkad gitarr


Jag hann, med en halv dag tillgodo!
Jag är fortfarande lite förvånad över att jag inte hittade något mönster på gitarrer, kanske har jag hittat ett nytt område som inte är så utforskat i virkningsvärlden än. Tyvärr har jag inte hunnit renskriva mönstret än men vi får se om det kanske blir av ikväll.
Gitarren är ca en halvmeter lång och runt 20cm bred på bredaste stället. Jag har virkat med nål 4 och ett garn som jag hittade på Kanarieöarna i vintras. 
Inte alla som har en gitarr med det här märket:)

 Så här blir bröllopspresenten:
Malin <3 Ben
med
Kärlek
från
Maiken & Daniel


4 kommentarer:

  1. Va häftig den blev! Blir en superfin present!

    SvaraRadera
  2. Se där du kunde ju själv, jättefin.. Kul att vara en inspirationskälla och jättekul att du gillade min gitarr. Min var oxå till en musiker och den blev väldigt uppskattad.

    SvaraRadera
  3. Haha ja det gick ju riktigt bra:) Var lite orolig över o va ute i sista stund bara, brukar ju gå fortare att bara följa ett färdigt mönster än att göra det själv. Men jag hann och dom blev glada! Tack för inspirationen!

    SvaraRadera