Välkommen

Vad kul att just du hittade hit till mitt lilla krypin:)

27 juni 2012

Namnskyltar, Bröllop och en gitarr

Vad skoj det är att komma hem och hitta paket i brevlådan! Efter en och en halv vecka på sjön är jag nu hemma igen och titta vilka fina namnlappar som låg och väntade på mig i brevlådan.
Satt en stund igår kväll och sydde fast en namnlapp på alla små figurer som fortfarande inte hittat någonstans att bo. Tänkte faktiskt be att få låna tillbaka några av de figurer som jag redan gett bort så att det även där syns tydligt var de kommer ifrån.
Det tog ett tag för mig att välja mellan alla teckensnitt och färger på både band och text, men nu är jag väldigt nöjd med layouten.


På lördag ska en av mina närmsta vänner gifta sig. Eftersom både hon och hennes fästman är musiker så tänkte jag göra en passande present. Tyvärr hittade jag inga mönster på gitarrer så nu sitter jag här och skriver ett eget. Känns som jag är ute i sista minuten men hoppas ändå på att hinna klart innan bröllopet. 
Dags att börja fundera på halsen nu, kan nog bli lite klurigt men det ska nog gå!
Återkommer med fler bilder och ett renskrivet mönster när jag är klar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar