Välkommen

Vad kul att just du hittade hit till mitt lilla krypin:)

22 augusti 2012

Tawashi

Åh, nu har jag snöat in på det här med Tawashis. Jag ville göra en korg med lite roliga saker i till min kusin och hans fru på deras 50årskalas. Så hittade jag ett mönster på en Tawashi och sen tusen bilder på olika Tawashis o nu är jag fast. Dom är väldigt avslappnande att virka, det går snabbt, det är enkelt och det blir ett fint resultat. Perfekta att virka i bilen eller på bussen.
Dessa två bor numera i Uppsala och ska testas av finaste Malin och hennes underbare man Ben. Väntar med spänning på ett utlåtande! 
Googla på Tawashi så hittar du många olika mönster, själv varierar jag lite som jag tycker så de får lite olika storlek och form.


2 kommentarer:

  1. Hej och tack för din kommentar hos mig och jag kan tipsa om en länk med massor av gardinmönster, det är där jag hittat mitt senaste till min kappa jag håller på med nu...

    https://picasaweb.google.com/strickloni

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! kikar in där på en gång:)

      Radera