Välkommen

Vad kul att just du hittade hit till mitt lilla krypin:)

13 augusti 2012

Bröllopsklänning

Den 4 augusti 2012 gifte vi oss
Maiken & Daniel

Eftersom ingen av oss drömt om ett stort traditionelt bröllop så valde vi att göra det vi trivs med, så det blev en grillfest i trädgården på landstället på vindö.
Vi hade en underbar dag och är väldigt tacksamma att släkt och vänner ville vara med och dela den stora glädjen med oss!

En idé jag fick när bröllopet först kom på tal var att jag skulle sy min egen klänning. Men eftersom jag inte är alltför van vid symaskinens alla funktioner så tog jag hjälp av världens bästa Sofie.
Så under hela våren har vi haft små myskvällar då vi tillsammans lyckats sy ihop den finaste bröllopsklänning jag kan tänka mig!

Tusen tack för hjälpen Sofie!


2 kommentarer: