Välkommen

Vad kul att just du hittade hit till mitt lilla krypin:)

8 september 2013

Virkad mobil för barn

 
Senaste veckorna har det inte blitt så mycket virkat. Jag fick för mig att jag hade för många påbörjade projekt så jag har mest sysslat med att färdigställa så att korgen ska tömmas lite.
Men så fick jag en beställning som gick före allt annat, det blev en liten barnmobil:)
En liten gris, en ko, ett får och en häst blev det och dom hänger i en rosamålad gren som jag hittade i skogen, Ja. alltså den va ju inte rosa när jag hittade den i skogen... jag fick måla den själv:)
Djuren fick bli i dom färger som fanns och vad jag vet så är ju färger bra för att stimulera små barnhjärnor.
Så, ett blått får och en lila häst. 
En grön ko med gula fläckar 




Grisen däremot är ju faktiskt rosa:) 





6 kommentarer:

  1. Mobilen är jättefin. Kul figurer i härliga färger. Man blir glad över att se den.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den var väldigt kul att göra oxå! Den såldes på en gång så det måste varit fler som gillade den:)

      Radera
  2. Den var otroligt söt, får se om jag hinner med stickcafé på måndag. /Gitte

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! och ursäkta att svaret dröjde så, har haft problem med datorn:( Jättekul att du haft tid för garncafét så många gånger senaste tiden:)

      Radera
  3. Hej! Bor utanför Norrtälje Har ni stickcafe'?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, ursäkta att svaret har dröjt så länge, jag har haft något fel på datorn och inte kunnat svara på kommentarer:(
      Varje måndag 17-20 är det Garncafé på Garnboa, den lilla mysiga garnaffären mittemot Tösses precis vid lilla torget. Välkommen dit!

      Radera