Välkommen

Vad kul att just du hittade hit till mitt lilla krypin:)

11 juli 2012

Virkade Tofflor

Så va det det här med mönstret till gitarren... Under veckan ombord fanns verkligen inte tid att renskriva det och nu när jag äntligen är på semester och har gott om tid så har pappret där mönstret är nerklottrat försvunnit spårlöst. Förhoppningsvis har det bara fallit ur när jag höll på och packade väskan hemma. Men det får vi inte veta förrän på lördag... och om det inte ligger där är jag rädd för att det inte blir något. Kan ju skriva ner det jag kommer ihåg men orkar nog inte virka en ny inom kort och göra om allt tyvärr.

Men nu är vi på bilsemester och i bilen är det skönt att slövirka lite utan att behöva koncentrera sig så mycket. Så det har blivit ett par små ballerinaskor till, tror jag ska ge dom till min ena kapten som ska få bebis i oktober.

Sen tog jag med mig ett mönster som jag misstänkte skulle bli ett par tofflor. Och som ni ser, jag hade rätt:) 

Är det någon som känner igen mönstret som sitt? Säg gärna till så jag kan länka till din sida och tack så jättemycket för lånet av det fina mönstret!
Det här är ytterligare ett av alla mönster som jag skrivit ut från någon sida och som sedan legat så länge att jag inte har en aning om var jag hittade det. Det var då när jag var ny som virkare och inte riktigt visste hur det fungerar. Men nu har jag väldigt dålig samvete för att jag inte kan ge beröm och länka till den som delat med sig av mönstret. Återkommer om jag, eller någon annan hittar till mönstrets ägare.
Supermysiga tofflor!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar